FAQ
Dostawa może trwać różnie w zależności od kraju, do którego jest wysyłana. Przybliżony czas dostawy dla wybranego regionu jest podany na etapie początkowym zamówienia. Szczegółowe informacje można uzyskać, kontaktując się z nami mailowo pod adresem support@salak.com.pl.
Koszt transportu nie jest uwzględniony w cenie produktu. Ostateczna kwota za wysyłkę zostanie podana na końcowym etapie składania zamówienia. Wartość kosztów wysyłki zależy od wartości zamówienia oraz jego rozmiaru.
Zamówienia realizowane są na terenie całego świata, w tym zarówno do krajów europejskich, jak i poza granice Unii Europejskiej. Oferujemy wysyłkę do wszystkich państw, zapewniając globalny zasięg naszych usług. Szczegółowe informacje dotyczące dostępnych opcji wysyłki dla poszczególnych krajów można znaleźć kontaktując się z nami pod adresem – support@salak.com.pl
Przed wysyłką zamówienia przesyłamy informację na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
Mniejsze meble, próbki, akcesoria:
Wysyłane za pośrednictwem kurierów takich jak DPD, DHL czy Pocztex. W wiadomości znajdziesz link umożliwiający śledzenie przesyłki.
Meble wielkogabarytowe:
Produkty takie jak stoły jadalniane są wysyłane wyłącznie na palecie lub transportem bez przeładunku, który jest ustalany indywidualnie.
Sprawdź folder spam w swojej skrzynce odbiorczej. Jeśli potwierdzenie nadal nie dotarło, skontaktuj się z nami mailowo na adres support@salak.com.pl lub telefonicznie pod numerem 665-299-269.
Skontaktuj się z nami drogą mailową na adres support@salak.com.pl, podając numer swojego zamówienia.
Zmiany są możliwe. Wszystko zależy od tego na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie. W celu ustalenia szczegółów zapraszamy do kontaktu mailowego support@salak.com.pl
Gwarancja według polskiego prawa obowiązuje przez 2 lata. Natomiast gdyby cokolwiek stało się z Twoim salakiem niezależnie od tego jak dawno go kupiłeś nigdy nie zostawimy Cię samego. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania odnośnie gwarancji zapraszamy do kontaktu mailowego support@salak.com.pl
Każdy produkt możemy spersonalizować według Twoich potrzeb. Daj nam znać jaki kolor Cię interesuje, a my przedstawimy Ci nasze możliwości.
Wszystko zależy od tego na jakim etapie jest Twoje zamówienie oraz jakiej jest wielkości. W celu zmiany ustalenia zmiany terminu dostawy prosimy o kontakt mailowy support@salak.com.pl