KOSZYK
Twój wybór na dziś
Close
RAZEM
0 zł

ROZWIEWAMY WĄTPLIWOŚCI

01. Z jakich materiałów tworzycie meble?

Tylko i wyłącznie ze stali i litego drewna.

W naszej pracowni nie znajdziesz tanich zamienników jak płyta mdf, plastik czy laminat.

W każdym aspekcie działania naszej marki stawiamy na uczciwość i wysoką jakość. Głęboko wierze, że produkując meble z niskiej jakości materiałów nie bylibyśmy uczciwi wobec Was. Meble wykonane z tanich materiałów nie będą odnawialne i nie zostaną z Wami na długie lata.

Nie istnieje w naszym słowniku określenie ,, wysokiej jakości laminat” czy ,,wysokiej jakości mdf” ponieważ z zasady są to dużo słabsze materiały niż prawdziwe drewno czy stal.

02. Czy Wasze stoły jadalniane są wygodne w użytkowaniu?

Oczywiście, jestem zdania, że stoły jadalniane nie tylko powinny wyglądać pięknie, ale przede wszystkim być wygodne w użyciu i z przyjemnością towarzyszyć Wam w Waszym codziennym życiu domowym. Bez problemu dosuniesz do nich krzesła i znajdziesz miejsce na ,,nogi pod stołem” 🙂

03. Jaki jest czas realizacji Salaków?

Przy każdy produkcie znajdziesz dokładną informacje z podanym terminem realizacji. Standardowo wysyłamy zamówienia do 35 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty (natomiast stoły jadalniane do 40 dni roboczych)

04. Ile czasu trwa transport?

Na terenie Polski sama dostawa trwa standardowo 1-3 dni roboczych. Ponieważ dopłacamy za usługę ręcznego sortowania paczki mogą jechać do Was trochę dłużej niż jeden dzień roboczy, ale dzięki temu transport przesyłek jest na wyższym poziomie niż przy standardowym transporcie. Dzięki temu Wasze paczki traktowane są z poszanowaniem i delikatnością. Na tym etapie nie liczy się dla nas czas a jakość.

05. Czy koszt transportu wliczony jest w cenę produktu?

Koszt transportu nie jest uwzględniony w cenie produktu. Ostateczna kwota za wysyłkę zostanie podana na końcowym etapie składania zamówienia. Wartość kosztów wysyłki zależy od wartości zamówienia oraz jego rozmiaru.

06. Do jakich krajów realizujecie dostawy?

Zamówienia realizowane są na terenie całego świata, w tym zarówno do krajów europejskich, jak i poza granice Unii Europejskiej. Oferujemy wysyłkę do wszystkich państw, zapewniając globalny zasięg naszych usług.  Szczegółowe informacje dotyczące dostępnych opcji wysyłki dla poszczególnych krajów można znaleźć kontaktując się z nami pod adresem – support@salak.com.pl

07. Jak będę wiedzieć, że moje zamówienie zostało wysłane? Czy mogę śledzić status przesyłki?

Przed wysyłką zamówienia przesyłamy informację na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

Mniejsze meble, próbki, akcesoria:
Wysyłane za pośrednictwem kurierów takich jak DPD, DHL czy Pocztex. W wiadomości znajdziesz link umożliwiający śledzenie przesyłki.

Meble wielkogabarytowe:
Produkty takie jak stoły jadalniane są wysyłane wyłącznie na palecie lub transportem bez przeładunku, który jest ustalany indywidualnie.

08. Co zrobić, jeśli nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?

Sprawdź folder spam w swojej skrzynce odbiorczej. Jeśli potwierdzenie nadal nie dotarło, skontaktuj się z nami mailowo na adres support@salak.com.pl lub telefonicznie pod numerem 786-299-269.

09. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Skontaktuj się z nami drogą mailową na adres support@salak.com.pl, podając numer swojego zamówienia.

10. Czy mogę zmienić szczegóły mojego zamówienia?

Zmiany są możliwe. Wszystko zależy od tego na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie. W celu ustalenia szczegółów zapraszamy do kontaktu mailowego support@salak.com.pl

11. Czy przysługuje mi gwarancja i jak długo obowiązuje?

Gwarancja według polskiego prawa obowiązuje przez 2 lata. Natomiast gdyby cokolwiek stało się z Twoim salakiem niezależnie od tego jak dawno go kupiłeś nigdy nie zostawimy Cię samego. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania odnośnie gwarancji zapraszamy do kontaktu mailowego support@salak.com.pl

12. Czy dostępne są inne kolory niż te podane w konfiguratorze online?

Każdy produkt możemy spersonalizować według Twoich potrzeb. Daj nam znać jaki kolor Cię interesuje, a my przedstawimy Ci nasze możliwości.

13. Czy mogę zmienić termin dostawy?

Wszystko zależy od tego na jakim etapie jest Twoje zamówienie oraz jakiej jest wielkości. W celu zmiany ustalenia zmiany terminu dostawy prosimy o kontakt mailowy support@salak.com.pl

14. Dlaczego warto czekać na Salaka?

W naszej pracowni oferujemy produkty najwyższej jakości. Dbamy o najmniejsze detale, które mimo, że mogą nie być widoczne na pierwszy rzut oka są dla nas kluczowe. Nasze meble produkowane są w całości w Polsce.

15. Czym różnią się nasze stoły jadalniane od innych dostępnych na rynku?

Blaty naszych stołów wykonane są tylko i wyłącznie ze stali lub litego drewna jesionowego. Wybierając drewno masz pewność, że jest to materiał pierwszej klasy, który jest dodatkowo ręcznie przez nas selekcjonowany. Blaty nie posiadają sęków a rysunek drewna jest zawsze przepięknie dobrany.

Blaty drewniane posiadają przepiękne obrzeże/opaskę, która łączona jest ręcznie na 45 stopni to trudna technika dzięki, której dostajesz blat z przepięknym rysunkiem drewna nawet na bokach blatu (bez widocznych warstw klejonki)

16. Dlaczego wybrać Salak?

Głęboko wierzymy w to, że meble powinny służyć Ci przez długie lata. Projektując nie bazujemy na sezonowych trendach. Dowodem na to jest fakt, że produkty, które znajdziesz w naszej ofercie w 2025 roku były z nami już w 2020 a ich sprzedaż i rozpoznawalność na świecie wciąż rośnie.

Mimo, że Salak znajduje się na rynku stosunkowo krótko to udało nam się już trafić m.in. na listę ,,5 ikonicznych marek Europy”.

Mamy silnie ugruntowaną estetykę, zasady i wartości projektowe. Dostaniesz u nas projekty, które nie powstały z przypadku. Właśnie dlatego wszystkie nasze Salaki korespondują między sobą i tworzą spójną, konsekwentną i charakterystyczną dla marki całość.

17. Nie wiesz jaki rozmiar blatu wybrać?

Z nami to nie problem! Nasz zespół tworzą projektanci wnętrz z wieloletnim doświadczeniem. Opisz nam swój problem lub wyślij zdjęcia przestrzeni a my pomożemy wybrać Ci idealny rozmiar Salaka.

W razie potrzeby przed zakupem wykonamy dla Ciebie specjalny wykrojnik, który ułatwi Ci przetestowanie każdego rozmiaru ,,na żywo” w swoim domu 🙂

Napisz do nas na adres: support@salak.com.pl

18. Czy mogę wymienić zamówienie na inny produkt kiedy stolik jest już u mnie?

Jasne! Jeżeli mebel jest nowy (bez śladów użytkowania) masz 14 dni od momentu dostawy na wymianę. Nie wiesz jak to zrobić? Napisz do nas a my ze wszystkim Ci pomożemy.

19. W jakiej walucie mogę opłacić zamówienie?

Dzięki dostępnej usłudze PAYPAL możesz płacić w dowolnej walucie. Natomiast dodatkowo dla Wszystkich, którzy chcą płacić przelewem bezpośrednim oraz nie chcą przewalutowywać opłaty posiadamy konta w walutach:

PLN, GBP, EURO, USD

20. Czy można zmieniać wymiary Salaków?

Jasne, odezwij się do nas na adres: support@salak.com.pl i opisz co chciałbyś/chciałabyś zmienić a my przedstawimy Ci nasze możliwości.

KONTAKT

KONTAKT

BIURO
+48 786 299 269
ZAŁOŻYCIELKA ALICJA KORBUT
+48 665 299 269
KONTAKT Z ZAŁOŻYCIELKĄ
ALICJA@SALAK.COM.PL
obsługa klienta / wycena
SUPPORT@SALAK.COM.PL
współprace / prasa/ marketing
STUDIO@SALAK.COM.PL
content / fotografia / wideo
PAULINA@SALAK.COM.PL