KOSZYK
Twój wybór na dziś
Close
RAZEM
0 zł

FAQ

01. Jaki jest czas trwania dostawy?

Dostawa może trwać różnie w zależności od kraju, do którego jest wysyłana. Przybliżony czas dostawy dla wybranego regionu jest podany na etapie początkowym zamówienia. Szczegółowe informacje można uzyskać, kontaktując się z nami mailowo pod adresem support@salak.com.pl.

02. Czy koszt transportu wliczony jest w cenę produktu?

Koszt transportu nie jest uwzględniony w cenie produktu. Ostateczna kwota za wysyłkę zostanie podana na końcowym etapie składania zamówienia. Wartość kosztów wysyłki zależy od wartości zamówienia oraz jego rozmiaru.

03. Do jakich krajów realizujecie dostawy?

Zamówienia realizowane są na terenie całego świata, w tym zarówno do krajów europejskich, jak i poza granice Unii Europejskiej. Oferujemy wysyłkę do wszystkich państw, zapewniając globalny zasięg naszych usług.  Szczegółowe informacje dotyczące dostępnych opcji wysyłki dla poszczególnych krajów można znaleźć kontaktując się z nami pod adresem – support@salak.com.pl

04. Jak będę wiedzieć, że moje zamówienie zostało wysłane? Czy mogę śledzić status przesyłki?

Przed wysyłką zamówienia przesyłamy informację na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

Mniejsze meble, próbki, akcesoria:
Wysyłane za pośrednictwem kurierów takich jak DPD, DHL czy Pocztex. W wiadomości znajdziesz link umożliwiający śledzenie przesyłki.

Meble wielkogabarytowe:
Produkty takie jak stoły jadalniane są wysyłane wyłącznie na palecie lub transportem bez przeładunku, który jest ustalany indywidualnie.

05. Co zrobić, jeśli nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?

Sprawdź folder spam w swojej skrzynce odbiorczej. Jeśli potwierdzenie nadal nie dotarło, skontaktuj się z nami mailowo na adres support@salak.com.pl lub telefonicznie pod numerem 665-299-269.

06. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Skontaktuj się z nami drogą mailową na adres support@salak.com.pl, podając numer swojego zamówienia.

07. Czy mogę zmienić szczegóły mojego zamówienia?

Zmiany są możliwe. Wszystko zależy od tego na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie. W celu ustalenia szczegółów zapraszamy do kontaktu mailowego support@salak.com.pl

08. Czy przysługuje mi gwarancja i jak długo obowiązuje?

Gwarancja według polskiego prawa obowiązuje przez 2 lata. Natomiast gdyby cokolwiek stało się z Twoim salakiem niezależnie od tego jak dawno go kupiłeś nigdy nie zostawimy Cię samego. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania odnośnie gwarancji zapraszamy do kontaktu mailowego support@salak.com.pl

09. Czy dostępne są inne kolory niż te podane w konfiguratorze online?

Każdy produkt możemy spersonalizować według Twoich potrzeb. Daj nam znać jaki kolor Cię interesuje, a my przedstawimy Ci nasze możliwości.

10. Czy mogę zmienić termin dostawy?

Wszystko zależy od tego na jakim etapie jest Twoje zamówienie oraz jakiej jest wielkości. W celu zmiany ustalenia zmiany terminu dostawy prosimy o kontakt mailowy support@salak.com.pl

KONTAKT

KONTAKT

BIURO
+48 786 299 269
ZAŁOŻYCIELKA ALICJA KORBUT
+48 665 299 269
KONTAKT Z ZAŁOŻYCIELKĄ
ALICJA@SALAK.COM.PL
obsługa klienta / wycena
SUPPORT@SALAK.COM.PL
współprace / prasa/ marketing
STUDIO@SALAK.COM.PL
content / fotografia / wideo
PAULINA@SALAK.COM.PL