Polityka zwrotów
Zakupiony produkt można zwrócić w ciągu 14 dni od daty dostarczenia do odbiorcy.
Aby produkt kwalifikował się do zwrotu, musi być nieużywany i w takim samym stanie w jakim go otrzymałeś. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
Przedmioty nie podlegające zwrotowi:
-Karty podarunkowe
-Produkty spoza magazynu wykonane na indywidualne zamówienie
Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu. Prosimy nie zwracać zakupionych towarów do producenta bez wcześniejszej informacji.
Zwrot środków
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwracanego towaru wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacją, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy.
Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zwrot pieniędzy zostanie przetworzony, a środki zostaną automatycznie zwrócone na Twoją kartę kredytową lub oryginalną metodę płatności w ciągu 14 dni.
Opóźnienie zwrotu środków lub jego brak
Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z firmą obsługującą Twoją kartę kredytową, może minąć trochę czasu, zanim Twój zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.
Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często zdarza się, że zanim zwrot zostanie zaksięgowany, mija trochę czasu.
Jeśli zrobiłeś wszystko, co trzeba, a nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem support@salak.com.pl
Wymiana towaru
Wymieniamy przedmioty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić je na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres support@salak.com.pl i odeślij przedmiot po wcześniejszym ustaleniu na adres:
POLSKA
ul. Dębowa 17
84-208 Dobrzewino
Wysyłka zwrotów
Aby zwrócić produkt, należy wysłać go na adres:
POLSKA
ul. Dębowa 17
84-208 Dobrzewino
Będziesz odpowiedzialny za pokrycie kosztów wysyłki zwracanego przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odjęty od kwoty zwrotu.
W zależności od miejsca zamieszkania czas, w którym wymieniony produkt dotrze do odbiorcy, może się różnić.
Jeśli zwracasz droższe przedmioty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi wysyłki z możliwością śledzenia lub wykupienie ubezpieczenia wysyłki. Nie gwarantujemy że wybrany przewoźnik dostarczy do nas zwrócony przedmiot.
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami pod adresem support@salak.com.pl w przypadku pytań dotyczących zwrotów i reklamacji.